Известие

Collapse
No announcement yet.

156 1.9 105 коня гасне при настъпване

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 156 1.9 105 коня гасне при настъпване

    Та пускам темата заради бащата.Преди около година и половина при по рязко настъпване на газта на високите предавки колата угасваше и палеше като поистине около 5-10 минути.Заведе я на диагностика и тя показа запушени дюзи но на него не му се вярваше и я заведохме при приятел който разбира от тези работи.След прегледа той предположи че проблема е от регулатора на помпата.Смениха го с "нов" втора ръка за 100 лева и колата беше добре около 5-6 месеца.След това понеже беше сигурен го смени с чисто нов но ето че от няколко месеца пак има проблеми...Та въпроса е може ли да е само от регулатора проблема и ако е така каква може да е причината.Колата не е базикана,но според него върви доста повече от кола със сто и пет коня и се чуди дали някой преди не я е базикал и това да води до споменатия проблем със гасненето и постоянното "износване" на регулатора

    И решението на проблема: Историята имаше своето развитие и понеже смятам ,че на някого може да е полезна ще я разкажа набързо. След смяна на регулатора на помпата,прословутото гаснене на висока предавка изчезваше но само за 5,6 месеца( около 4000-5000км),и след поредната смяна отново се "оправяше".Обаче след 2 смени колата спря да пали от раз. Някак реших ,че може да е дюза,а и имах доста налични и една по една ги сменяхме докато колата изведнъж запали с нормалното си гаснещо поведение.Обаче този път колата гаснеше когато си поиска! На обороти,веднага след палене,точно когато си поиска и до 5-6 минути...И понеже на двигателя на моята алфа умря,реших да сложа моята гнп помпа (R65) на гаснещото 1.9 за проба. И резултата беше ,че колата никога повече не изгасна,и работи отлично.
    Last edited by Black Power; d.m.y г., 21:04.

  • #2
    Първоначално публикувано от Black Power Покажи съобщение
    Та пускам темата заради бащата.Преди около година и половина при по рязко настъпване на газта на високите предавки колата угасваше и палеше като поистине около 5-10 минути.Заведе я на диагностика и тя показа запушени дюзи но на него не му се вярваше и я заведохме при приятел който разбира от тези работи.След прегледа той предположи че проблема е от регулатора на помпата.Смениха го с "нов" втора ръка за 100 лева и колата беше добре около 5-6 месеца.След това понеже беше сигурен го смени с чисто нов но ето че от няколко месеца пак има проблеми...Та въпроса е може ли да е само от регулатора проблема и ако е така каква може да е причината.Колата не е базикана,но според него върви доста повече от кола със сто и пет коня и се чуди дали някой преди не я е базикал и това да води до споменатия проблем със гасненето и постоянното "износване" на регулатора
    ДИАГНОСТИКА
    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
    156 1.8TS 16V (01.2001)
    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
    0879369082

    Comment


    • #3
      Вероятно е "бъзикана" и това не значи че регулатора се износва. по-скоро исканото налягане в рейката е много близо до лимитера и понякога когато пикне повечко го стига и мотора гасне. Това разбира се може да се оправи.
      Last edited by oem; d.m.y г., 20:24.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        известно време след смята се държеше прекрасно и не гаснеше

        диагностиката показва само повишено налягане и запушени дюзи,а дюзите бащата каза че ги е тествал и няколко човека са му казали че са в ред

        и да поясня натискането не е докрай,той бащата я кара спокойно но просто при съвсем нормално настъпване на 4 или 5 предавка угасва и пали след около 5 до 30 минути
        Last edited by Black Power; d.m.y г., 20:28.

        Comment


        • #5
          Налягането и контрола на налягането зависи много и от температурата на нафтата.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            с предишния регулатор беше толкова зле положението че колата едвам стигна от Бургас до Поморие за няколко часа заради постоянното изгасване и баща ми каза че я е карал едвам едвам на 2ра и пак е угасвала,така че с течение на времето положението рязко започва да се влошава а му омръзна да сменя регулатори

            Comment


            • #7
              Ами намерете някой друг диагностик който си разбира от работата. Вижте на диагностика колко исканото налягане и реалното. Това в движение на максимално натоварване на 3-та предавка. Трябва да бъде 1350 бара.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Коя диагностика ти показва запушени дюзи?
                Проверете да не е запушен горивопровода за излишната нафта, както и замерете налягането, което прави помпата в резервоара.
                И все пак и трябва една читава диагностика на колицата
                sigpic
                Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                Comment


                • #9
                  след смяната на регулатора проблема изчезваше а излишната нафта беше в нормални количества както бчха казали по рано ми и еднакава за четирите цилиндъра..
                  просто проблема е защо толквоа бързо се прецакват регулаторите защото за година и половина е за 3ти регулатор и проблема изчезша напълно след смяната му

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                    след смяната на регулатора проблема изчезваше а излишната нафта беше в нормални количества както бчха казали по рано ми и еднакава за четирите цилиндъра..
                    просто проблема е защо толквоа бързо се прецакват регулаторите защото за година и половина е за 3ти регулатор и проблема изчезша напълно след смяната му
                    Пост №2
                    Другото е хвърляне на боб
                    Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                    156 1.8TS 16V (01.2001)
                    147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                    0879369082

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                      след смяната на регулатора проблема изчезваше а излишната нафта беше в нормални количества както бчха казали по рано ми и еднакава за четирите цилиндъра..
                      просто проблема е защо толквоа бързо се прецакват регулаторите защото за година и половина е за 3ти регулатор и проблема изчезша напълно след смяната му
                      Аз ще ти кажа една от причините ама е малко гадна-системата отделя стружки!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alfabas Dimov Покажи съобщение
                        след смяната на регулатора проблема изчезваше а излишната нафта беше в нормални количества както бчха казали по рано ми и еднакава за четирите цилиндъра..
                        просто проблема е защо толквоа бързо се прецакват регулаторите защото за година и половина е за 3ти регулатор и проблема изчезша напълно след смяната му
                        От къде зареждаш гориво? Да няма нещо общо?
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                          От къде зареждаш гориво? Да няма нещо общо?
                          И аз да попитам същото......
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • #14
                            колата не е негова,той един познат но иначе баща ми я зарежда само от лукойл,а за колегата,който писа малко по горе казвам отново че грешките са повишено налягане и запушени дюзи,които са проверени и са добре.Проблема е постоянното разваляне на регулатора на помпата.

                            Освен ако 3 развалени регулатора за 50 000 км са нещо нормално за този двигател

                            ---------- Post added 29.06.12 г. at 00:10 ---------- Previous post was 28.06.12 г. at 23:52 ----------

                            аз лично се интересувам от проблема на бащата защото догодина семейството ще се увеличи със 145ца 1.9 но ако ще имам толкова проблеми по двигателя ще се насоча в друга посока

                            Comment


                            • #15
                              Датчика за налягането някой сети ли се да го смени за проба?
                              Сменения нов регулатор каква марка е?
                              Освен ако 3 развалени регулатора за 50 000 км са нещо нормално за този двигател
                              Не е нормално ако си ги сменил с чисто нови и оригинални. С втората употреба е късмет просто.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X